Wednesday, March 7, 2012

Super Something...





Assalamualaikum. . .

 hai wey...
da lamaaaaaa xupdate belog..kesah x? haha
cepat masa berlalu aku dah nak ke sem3...woaaaaaa!! booo....~
sem ni aku cube cari self-esteem . paling ketara adalah apabila aku belajar dari kekalahan aku...
ya , aku banyak kalah dalam sem ni..
kalah dengan tugasan , kalah dengan tanggungjawab and some more...
hambik...nak sangat masuk fine art..
? tapi... Lecturer kata...

'' Setiap artist adalah Superhero..masing2 ada kuasa yg berlainan'' 

honestly,aku lemah dalam watercolour..tapi aku GILA oil painting..
xsemua orang sempurna dalam semua benda..tapi, die sempurna dalam sesuatu benda.If aku kata aku xboleh buat...then, superhero2 yang lain akan tolong aku..apa? betul apa..dari kejayaan orang kita belajar,dari kekalahan orang lain kite belajar.. paling hebat adalah.. apabila kite belajar dari kekalahan diri kite sendiri..pernah kite boooo diri kite sendiri..? aku yes. Aku selalu.

“aku kalah..” aku selalu ckp ni...tapi aku dendam..utk selalu paksa ckp..''tapi aku tak suka kalah'' aku ego..aku dendam.aku xde apa yang korg ade,tpi aku ADA apa yang korang xde.. thats it..enough...aku just kena hebat utk sesuatu..orang pandang work aku..dah super dah..Cari market kawan...
AD is about cari market...make something GILA is what AD do..

i love art..

aku Superhero..

kita Superheroes...





INCOMING !!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment