Saturday, December 17, 2011

the EpicSweet birthday :D



waahhh!! Wawahh! waaaahaaa!
hadiah...... <3


"Selamat hari jadi...! 
Selamat hari jadi KATAK....!
 Selamat hari jadi....!!''





meet those  some fun guys. . . . . 

*************************************************************************
 10.12.11
-5.00p.m-

Woot  Woot 
TAIPING MARI...!!!

Mengumumkan ketibaan yang BerBahgia dan yang BerGembiraaa...... 

Mu'adz Zulkifli kembali semula ke uitm sbb ade urusan sket utk degree nya
bersama tetamu tetamu taiping ke bumi machangster ineeyy... :-B
petang tuuu aku baru je habis kem kesatria negara tok pelatih2 part3...
kena jaga pelatih..tolong masak kat dapur..lari sana lari sini....
*****
@Warung roti cotek..
super kawww roti cetok die..(ayat mule2 dulu terrsasul) haha

*request dari BearMatnor, dimana aku gelak sampai TERHANTUK kepala kat cawan..=___=''



HAHAA! HAAA....HADOoi~~

*******************************************************************
12.12.11 
9.30p.m

 *depan THO...hmmm! tgok kat dalam kete pun..byk barang masing2..~
dorg nk balik taiping daa...3 ari je dorg kat sini...(woo~ ~)
*sebelum itu... akak2 senior part6 IM siap jadi juru runding imej..soh pakai shawl lah bagai...aiseh..
 xnak pong.."jangok blako"..tpaksa je laa....=___='' (jgn salah phm ye) ahaha!!
tadi
adi ade..matnor ade..


*******************************************************************

''Tu ape tuuuu! tu tuu !!!!'' adi.

''Ape nye adi ??'' xde pe pon.

*******************************************************************

JENG ! JENG !



adi . muz . matnor

berdiri depan aku dgn satu kotak hijau besar..
*hadiah!!


tetibe lak aku blur time tu..haha
eh hey waa..ok...~ em aku dpt hadiah..~waaaa~~~ (sakai )
 dorg nak kasi awal sbb die nak balik daa...ok its fine... :')
*here it's the epic present from those guys...
with the Potpouri on top of that green box...haha~
 haha potpouri? wahahaaha!!! potpouri...adui xtahan potpouri !!
eherm!! ok k k...~
Orang lelaki weyy heloo asalamualaikum bagi potpouri dekat perempuan..itu comel sekali.. :D
huhu sokey la org laki dorg mane reti bab2 ni.. XD
so sweet mcm beruang polar madu matnor..
 potpouri neyy letak kat almari baju laa what  so epicsweet~                                                         
*kertas die dah bengkak sebab malam tu kitrg jumpa tgah hujan...
 xbagi lagi bukak present ni sampai la btol2 bday aku...16/12
it's about 3 more days from now..ok thats mmg kene sabar..

16/12/11*
aku countdown..
seminit sebelum bday aku *12.00 malam..aku text adi ckp aku nk bukak adiah daa...
fon die rosak so tpaksa gtaw adi..
aku bukak dgn sgt lah santun sopan dan bertamadun...
oleh kerana faktor bungkusan xmengizinkan tok membuka nya dgn rakus...
aku gelak2 nak bukak.. klaka dorg ni balut adiah ni...sori sori... <3

first layer da bukak..aku gelak balik..
kotak maggi... :D

ahahaaa~ perisa katak yaaaa....~



''sorry..dah xde kotak lain..."
ok...itu klaka.. hanya mampu tersengih riang..hahaha!! :D


TAIPING MARI !!!!
tuuuuu diaaaaaa aih....bukan mein gi hang pa naaa...!!!
hahaha



ARIL buat !!! XD




macam-macam aih..! hahaha
setiap bahagian kotak penuh dgn karya2 merekaa <3

mai mai tgok kat dalam dia plak ada apaa!!





katak !!!!!!!!


kat bahagian dalam....xtahan...nak jugakkk...~~
penggunaan kotak yang baik sekali...
*jangan harap aku nk buang kotak ni.....hahaha!!!


thank you.....

dan...kitab tauhid ineyy.. sbenarnya da kantoi da..
aku lak xtau pape then bace je laa...kann




  • si dalang  : "wEih!! mane dpt??"
  • si mangsa : "dorg ni main pass pass..."
  • si dalang   : "Lahh..jgn aa bace...!"
  • si mangsa : "pahal plak xley..???"
  • si dalang    : "Nanti x surprise aaa...."
  • si mangsa : "????"


*thank you for reminding me to get closed to Allah s.w.t
;3

********************************************************


          

ineyy....MR.KATAK...
teman tidur baru saya :D
xpenah tgok katak pakai baju nan kasut..

*THANK YOU GUYSS...!
sebab jadikan bday yg bermakna 
 :D fy xkan lupa....


No comments:

Post a Comment