Monday, May 13, 2013

Doodle !!!!


'Tsunami' ----> nama ragging aku yang diberi oleh senior..
header ni telah dibikin since aku part 1 lagi...froggy ni sebab kat sekolah aku dipanggil 'katak'
hijau  favourite color. 



Since aku dah jumpa notebook yang fully blank page without a single line pon!! jadi...aku sgt gembira sampai nk terkeluar bijik mata ni bile selak after the cover page..all of them are BLANK.. hahaha... buku ni handy and yang penting...eco-friendly made from scratch paper recycled....how can be better than that??! honestly, i am a 'green' person..ku lihat hijauuuuuu~ ooolalala

so, this is the book...i bought it for RM6.00 .inside of student center . kecik je buku die..half of A4 sized.
(sorry , the camera condition are not very well..maybe should create a 'wish list' so the relatives can take note what i wanted the most.bau kedai2.. acah je)


cover dia. tengok tu pesanan ikhlas dia.. IT WAS YOU ..
 a green person who care about the mother earth.. (boleh buat entri berkempen pasni)

lets take a look ...apa yang telah diconteng2 kat buku ni...


Pengenalan diri serba ringkas berbentuk peta minda.. sila lah hafal ne tau masuk exam.. :P
right page..'people that inspired me the most' bawah sekali belah kanan tu
 "Our beloved Prophet Muhammad s.a.w"

*untuk pengetahuan..semua character dlm buku ni..menutup aurat ye..kalau free hair ,mengaibkan diri sendiri plak.oleh kerana nak post kat entri kenn shaye pun bertudung. walaupun ianya personal journal. 
personal lah sangat ...

 OK NEXT!!!




yeah, i know..  bahasa ROJAK atau nak sedap sket bunyi..DWIBAHASA . XD
page ni citer pasal MC. demam then gi Unit Kesihatan and demanding for many kind of medicine. 

"saya nak vitamin c,boleh?" (dapat 6 tablet)
"saya penat , badan lesu mengigil2.." (dapat ubat letih)
nak cakap saya manja? i pay for them since the fee were included. woohoo~~

 dan rutin setiap malam. i will recite al-quran... after the busy day for all day long..
 we should spend a quality  relaxing time with Allah s.w.t..
bersyukur kerana telah diberikan kemudahan dan kekuatan untuk melakukan kerja2 kita sejak pagi tadi.
hari2 kena doa macam tu ok. supaya hari2 kita mohon agar dosa kita diampunkan setiap hari.

NEXT !!



try to be a fashion student la konon....
rekaan busana  pengantin bagi bakal2 pengantin diluar sana ... 
choyyy muntah biru..
kalah Rizman Ruzaini.aku rase dorang pon xbuat ilustration model versi minah doodle camni.

please skip this page please, its kinda embarrassing..


NEXT!!!!
NEXT!!!!!
NEXT!!!!!!


It's happened when u have a crashed diet tebabom..
you will get sick if you follow mine.. -______-
i got a bad bad scold from him... 
my inbox full of this sign " !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "



NEXT!!!!!!!





 apakah kerjaya masa depan ?
siap ada site 'leave comment' lagi.. (sape je nak bace diary kau..merong2) hewhew

aku percaya pada rezeki Allah.. selagi aku tak berputus asa..jadi suri rumah je pon aku ley jadi kayo..
macam Kak Ton.... Comel takkk..........???!! (belajar tinggi2 xkan nak jadi full time HOUSEWIFE kot)



time ni ' BEFORE n AFTER'
selepas balik dari bengkel meWELDING. (sculpture project) dimana aku begitu otai tidak memakai pelindung mata sebagai keselamatan dari melihat api besi yang memancar right into your eyes like a sunshine.
atau lebih kurang mcm lagu Shine bright like a diamond..
btw, a common knowledge guys, diamond don't shine, they sparkle.. ouch
dan sangat mahal...tapi ada org mampu beli dgn harga berjuta ringgit..yang ni rumors ke fact ke.. anda nilai..

as you can see atas tu mata aku bengkak teruk muka serupa adik beradik puru daa..
aku xboleh bukak mata sebab pedih sangat... saya berjanji yang saya akan menjaga keselamatan saya ketika didalam bengkel studio!!!!!!! dont try this at home....  rabun pun bertambah..





ni isu pemakaian dalam solat... pakaian solat hendaklah bersih dari najis, longgar, tidak jarang, menutup aurat dan tidak terbuka ketika rukuk,sujud atau sebagainya. jangan memakai pakaian yang ada simbol2 pelik2 yan bertentangan dgn syariat..contoh kat baju tu ada gambo haiwan ke...gambo sendiri ke..tulisan mencarut ke.. simbol salib ke...eloklah pakaian kita plain je...senang citer bawaklah telekung pergi mana2..habis citer.. bukan berat mana pon unless korg mmg buru2 nak gi mana2..kejar flight ke...wah nak gi mana je tu.. nak kirim....

itu sahaja smpai sini...


(sorry again about the pic quality.been taken under the dark room)
 see you guys around while blog walking..



assalamualaikum.......






No comments:

Post a Comment